1. 5-6 նախադասությամբ ներկայացրո՛ւ պատմվածքի սյուժեն։ Դո՛ւրս գրիր քեզ համար անծանոթ բառերը և բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ։

Մի տաղ է լինում, ով ապրում է սարերում: Մի օր նրա հայրը որոշում է, որ տղան պետք է սովորի և նրան բերում է քաղաքի դպրոց: Նա հանրահաշվից թույլ է լինում և ստանում անբավարար, սական ուսուցիչը հետո փոխում է և ասում, որ ամռանը պարապի: Տղան սարերում չէր պարապում այլ վազում էր գայլերի հետևից, իսկ տղայի մայր ստիպում էր, որ նա սովորի և այդ ստիպեու արդյունքում տղան դարձավ գերազանցիկ:

  1. Ինչպե՞ս կբնութագրես հայր-որդի-մայր հարաբերությունը։ Որդին՝ Բաբիկը, հարմարվե՞ց նոր միջավայրին, քաղաքային կյանքին։

Որդին՝ Բաբիկը սարերի մարդ էր և նա պետք է ապրեր սարերում, քանի որ սարերը նրա տեղն էին, սակայն նա կարողացավ հարմարվել քաղաքին և քաղաքային կյանքին դա մեծ հաջողություն էր: Նա քաղաքում և դասերի ընթացքում անդադար մտածում էր՝ սարերի, գայլերի և շների մասին դա ապացուցում է, որ նրա տեղը սարերն էին:

  1. Ըստ քեզ՝ ինչո՞ւ է պատմվածքը այդպես վերնագրված։ Դու ի՞նչ վերնագիր կառաջարկեիր, ինչո՞ւ։

Բաբիկը անդադար մտածում էր շների մասին, այլ ոչ թե դասերի և նրա կյանքի անբաժան մասն էին կազմում վազել շների հետ՝ գայլերի հետևից: Իմ կարծիքով այս պատմվածքը կարելի է վերնագրել՝ Սարերն ու դասերը:

  1. Ինչպե՞ս կմեկնաբանես հայր-վարիչ երկխոսությունը։

Ամեն մարդ կյանքին նայում է իր տեսանկյունից: Մարդ կարող է լինել մի քիչ միամիտ, խելացի, չար կամ բարի, բայց բոլորն էլ մարդիկ են և կարողանում են մտածել: Այդ վարիչը չգիտեմ ինչու իրեն ավելի բարձր էր դասում քան Բաբիկի հորը և իրեն թույլ էր տալիս ծաղրել նրան, իսկ Բաբիկի հայրը միամիտ մարդ էր:

Advertisements